L0V3 ♡

Hejhej!
Nu sitter jag i rummet och lyssnar på musik. Idag har dagen varit rätt bra faktiskt. Det började med att jag träffade Mudan och Asmaa och vi skulle ha idrott fast det blev inställt så vi hade en timmars rast. Senare hade vi språkval Franska och den var också inställd så vi fick ännu en gång ha en timmars rast. Efter det hade vi lunch och direkt efter bild. Jag mådde inte så bra så jag fick åka hem och vila. Jag vilade från klockan 12.00 - 16.50 skönt. Senare vaknade jag och gick till träningen fast jag tränade inte så kollade på. Efter träningen var jag ute tillsammans med Ninorta , Rovida & Nancy. Vi pratade för det mesta och hade det bra. Nu ska jag duscha och senare ska jag kolla på film eller något. Men ni ska få en bild jag tagit nu. Skriver mer imorgon vi hörs. Godnatt och sov gott.
Kram Jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0