Orientering..

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag orkade verkligen inte! Jag orienterade med skolan i skatås & valde då att gå själv för att jag ville få högre betyg.. Så jag började och leta efter första kontrollen & tror ni inte då att jag gick vilse direkt? hahahah.. Sen kom iaf viki & vi gick tillsammans under hela orienteringen, som om de va så mycket bättre? HAHAHHA, vi gick vilse & vi gick ända bort till härlanda tjäens parkering & gick runt där ett tag & sen träffade vi lite andra folk som hade börjat 2 timmar efter oss som typ va klara.. Man ba: lyckat! ;D
Så jaaa.. för vissa tog de runt 50 minuter men för oss tog de 2h & 40min! Bra vaaa? HAHAHAAHA
Och de värsta va att solen stekte som aldrig förr, jag skojar inte! Trodde jag skulle döööö.. på riktigt! 
Men efter det gick jag & tränade, tränade inte så mycket för jag mådde skit & sen kickade jag hem. 
Sen idag då.. vad har jag gjort? Jo, var i skolan & det var så tråkigt att jag på riktigt ville döda någon. Hade två prov idag, matte & oförberett svenska. Känner att det sket sig och att det blir två omprov innan skolavslutningen! Hah
Sen har jag bara tränat & mötte upp Ida på 2 min eller ngt & gav henne lite papper, så snäll som jag är liksom! ;D
Well, well.. Det var någon som undrade ifall jag kunde lägga upp en bild på mej själv & ja, vad ska jag säga där? Näää, skoja bara. Men jag är inte tjejen som tar 437849 bilder om dagen & lägger upp dubbelt så många, so yeah! 
Hoppas ni iaf har det underbart i den äckliga värmen!
Deuces! / Denise


Skeva bilder med snygga fickor & smutsiga speglar osv, men jaaa.. orkar inte vända på dem, lev med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0