Sommaren är här eller?

Hejhej!
Ber om ursäkt att jag inte bloggat men jag gjort en massa saker. Jag var idag i skolan massa drama hände och jag bryr mig faktiskt inte det får väl vara på detta sättet. Men efter skolan var jag med Nancy hela dagen. Vi gick till henne hon hämta sina träningskläder och åkte direk till lidl och köpte två packet chocklad och två liters coca cola, senare promenerade vi till mig och hämta mina saker. Vi satt ett par minuter hemma hos mig senare gick vi ut och sola. Låter kanske dumt att vi solar men ja det var det vi gjorde. Efter en stund kom Weronika , Narin , Frida , Linda och Cazandra så vi lekte vattenkrig hur roligt det var. När ett par minuter hade gått lekte hela laget vattenkrig senare hade vi träning. Efter träningen gick vi ut och tog det lugnt. Nancy , Ninorta & Una. Vi gick runt senare satt på en plats och skrattade hade det sjukt roligt. Men kom hem tog en dusch och senare åt jag. Nu ska jag ta och ligga på sängen och ta det lugnt. Men vi hörs mer imorgon på morgon. Godnatt och sov gott
Kram Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0